Nurrrr22 ben yaşadım aynısını zamanında. Kolu ve bacağı haftasına göre kısa demişti perinatolog. Doktorum da geriden geliyor evet ama ilerleyen haftalarda o açıklık kapanıyor. Hep gerilerse büyümezse o zaman sıkıntı demişti. Ben de eşim de uzun degiliz. Doktor genetik olabileceğini de söyledi. O günler bana da zehir olmuştu çok ağladım, çok dualar ettim. Oğlum şimdi 6 yaşında. Çocuk doktoru uzun olcak bu cocuk bile demişti kontrollerde. Hiç canını sıkma. Kendiliğinden düzene giriyor Allah’ın izniyle 🤲🏻💐