Nurrrr22 neden ağlıyorsunu, ki bende benim doktorum yoktu başka bayana gittim bana da bebeğin kafası 38 haftalık karnı 37 bacaklari 33 dedi bebek cüce dedi hayır dedim değil sown olabilir dedi hayır dedim down da değil ben fetal DNA yaptırdım tertemiz çıktı herşey o zaman bebek miyon dedi bana bir sürü ilaç yazdı al kullan haftaya gel dedi bende eve gittim 1 hafta sonra kendi doktorum tatilden geldi ona gittim oda bebeği ölçütü dedi iri bir bebeğin var erken alırız dedim bacakları kaç haftalık o zaman 34 dum 36 ile uyumlu dedi 2 hafta önde dedi bacakları dedim geçen hafta siz yoktunuz bu doktora geldim böyle böyle dedi bana bir suru ilaç yazdı dedim kullanma bırak dedi hiç birine gerek yok zaten almadım ki dedim her doktor doğru doktor değil