Burcumlu Kadın doğumdan dahiliyeye sevk edildim dahileyeden de gastroenterolojiye sevk edildim yaşayan varmı böyle bişey?
Aslhn-06 Burcumlu ilk doğumunu koleztaz ile yaptım değerler yüksekti devamlı takip sltındaydım hatta 35 de haftaneye yatış yapıldı 37 de suni ile doğurdum
biryolculuk Burcumlu şuan nasılsınız peki, düzeldi mi bu durum ? Benim de karaciğer enzimlerim yüksek çıktı dahiliyeye görün dedi ayriyetten göbek deligimden yapışkan sıvı bir sıvı geliyordu şuan durdu , sizde durum nasıl şuan merak ettim
Newwel Burcumlu benim doktorum kullandığım vitamin takviyesini kesti beslenmeyle alakalı olabileceğini söyledi bunlar birinci ihtimal 2. İhtimal gebelik kolestazı bu daha riskli bir durum düzelmezse karın ultrasonu çektirip safra ve karaciğerinize baktırabilirsiniz bu durumda genellikle kaşıntı eşlik eder siz de var mı?
sadece1selda @Burcumlu benim de yüksek çıktı belki mide bulantısından kaynaklı olabilir dedi doktorum aşırı derece de bulantı yaşıyorum bi hafta sonra tekrar verdim düşmüştü ama o hafta içinde bulantı ilacına da başladım 97 çıkmıştı değerim bi hafta sonra 53 düştü
Burcumlu sadece1selda benim bulantım yok denecek kadar bide zayıfım ama yüksek çikiyor her doktor diğerine sevk edince korktum bi
Burcumlu 3kedili2bebekli benim önceden de yükseliyordu ama onemsemiyodum hiç öyle ağrı sancı çekmedim
3kedili2bebekli Burcumlu o zaman baktirmaniz lazim ağrı sancı olması şart değil malesef ki o ağrı gelince de zaten bezdiriyor
Burcumlu Newwel yok bende kaşıntı üniversiteye giderken de yükselmişti korona zamanı o zaman doktorum çok tahlil yaptı ama bişey çikmamisti şimdi de 2 aylık oldum hiç ilaç kullanmadim bebeğim için vitamin felan o yüzden daha çok üzülüyorum
Burcumlu biryolculuk baya bı kontrolle gittim ben doktorum da çok ilgiliydi dış laboratuvara kan gönderdi düzenli ölçüm yaptı temiz çıktı ama yinede yüksek dedi işte ultrasona giricem 17sinde o günde kan ver yine bakalım dedi bebeğe zarar verirmi diye sordum ben doktora hiç korkma ama kaşintin olursa hemen gel dedi
biryolculuk Burcumlu çok geçmiş olsun,bende baya kaşıntı var bugün gittim kan verdim gene yüksek dedi , haftaya tekrar vereceğim devam ederse ildeki hastaneye göndereceğim demiş eşime , umarım bebeğe Bir zararı olmaz
biryolculuk Burcumlu bu arada kadın doğumun verdiği ilaçları kesti gittiğim dahiliye şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum, sizin de kesti mi ilaçları ?