demirrleydi_ Kızlar dua edin bana bugün yatışım yapıldı normalde doğum olmayacaktı biraz gözlem altında tutalım dediler sonra kararı değiştirip hadi hazırlan doğuma alınacaksın dediler bir kaç saat içinde alınıcam lütfen dua edin bana 🥺🥺
juli_naz demirrleydi_ ayyy sağlıklı sıhhatli al yavrunu kucağına İnsaAllah 🥰hiç stres yapma iyi düşün … pozitif bir doğum hikayesi bekliyoruz ☺️
demirrleydi_ juli_naz Allah razı olsun canım pek pozitif olmadı maalesef toparlanayım anlatırım detaylı
Fatma_furkan1996 demirrleydi_ ayy canım benim Rabbim kolaylık versin inşallah güzel haberlerini bekliyoruz yanımda kimsem yok diye üzülme sakın duamdasın merakla bekliyorum güzel haberini
demirrleydi_ Fatma_furkan1996 çok çok teşekkür ederim canım benim 🥰 inan hepinizde benim duamdaydınız çok şükür annem geldi yanımda şuan bebişim yanımda 🥰
demirrleydi_ Baklavaseverim teşekkür ederim inan bende beklemiyordum önce bugün olmaz dediler sonra hadi doğuma dediler yaklaşık 3 saat doğumda kaldım zor geçti 🥺
demirrleydi_ kurkmantosuzmadonna doğurdum saat 3 e yakın bebek çıktı bende 6 ya yakında ben çıktım zor oldu doğumum hala yatakta çıplak uzanıyorum