saggglikci ben 35+5 ‘teyim 10 kg aldım , ama son 1 aydır sadece bebeğin aldığı kilo yansıdı , en çok ikinci trimesterda aldım , şimdi de midem yanacak korkusundan çok yiyemiyorum hiç bir şey geçirmiyor çünkü , o yüzden kendinize dert etmeyin herkesin süreci farklı geçiyor , alsanız bile verirsiniz 💖 sağlıkla bebeğinizi kucaklayın inşallah 🧿