dilaraat keleebeeekkk evet biliyorum ancak bizim öyle bir durumumuz yok. ikimiz de pozitifiz ama benim test sonucum pozitif çıktı
senos15 ikicocukannesi406_ doktor kan grubun çok güzel uyuşmazlık yok dedi kadın pozitif olunca erkeğin ne olduğunun önemi kalmıyormuş
keleebeeekkk dilaraat benimde pozitif çıktı başka hastenede verince negatif çıkmıştı bazı hastanelerin lab çok hassas olunca çıkabiliyomuş
dilaraat keleebeeekkk ay inşallah benim de öyle olur çünkü ikimiz de pozitifiz bir sorun olmaması lazım
keleebeeekkk dilaraat bende böyle içim içimi yedi ağladım durdum yanlış pozitif dedi doktor ki senin ikinizde pozitif takma bence