Bizde kan uyuşmazlığı var. Ben negatif eşim pozitif oldugu için kan uyuşmazlığı eğer tam tersi olsaydı sorun yoktu. Bizim test negatif çıktı. Doktorum senin kanın bebeğe antikor üretmiyor yani dedi. Tahminim de şöyle pozitif olsaydı kan uyuşmazlığı iğnesi yapıcaktı aorun kalmicaktı. Bu benim bildiğim yanlış bilgilendirmek istemem. Siz yine doktorunuzla görüşün ben kötü birşey oldugunu düşünmüyorum sadece iğne olman gerektiğini düşünüyorum