LadyX 3 yıl çabadan, istemeden sonra rabbim bi evlat nasip etti. Suan 17 sylik bir oglum var. Rabbime binlerce kez şükürler olsun. Cok zorlandığım oendimi duvardan duvara vurmak istedigim zamanlar oluyo ciglik cigliga yoruldum diyip aglamak istegim oluyo bangir bangir muzik dinlemek istedigim zamanlar oluyo ama bunların hepsi bi anlık. Oglumun bi gülüşü bana dogru kosarken adimlar atmasi derlterimin son bulmasina sebep oluyo. O yuzden binlerce ama binlerce şükürler olsun. Rabbim isteyen, bebeginin yolunu gozleyen her kadina nasip etsin (ama anneligi hak edene, yapacak olana)🌸🤲🏻🤲🏻 gece gece duygulandim ama ya. Sabah olsun da oglumu mincirayim 🥹 (her kadina diyince genelleme oluyo o yuzden dualarimda hep belirtirim sokaga cobe tuvalete atip gidecek olana rabbim nasip etmesin diye)