ErsBegAs LadyX Çoook şükür eşim ben oğlumuz, annem babam ve sevdiklerim sağlıklıyız 🥰 Yatacak yatağımız, giyecek temiz kıyafetlerimiz var. İstediğimizi yiyebiliyoruz. Daha ne olsun? 🥰
juli_naz LadyX Allahin izniyle perşembe sezaryen günümüz teyzesi ☺️ya kızlar için çok güzel kıyafetler var .. kızım geçen onu diyor anne hepsinde ayi .. kirpi ve dinozor var 😂😂dedim erkek kıyafetleri desenleri bunlar 😂
juli_naz LadyX hepsi o kadar 😂😂😂ama yok kızım kokoş büyüdü ve şu anda oğlum olacağı içinde mutluyum 🥰 sağlıklı olsun evlatlarimiz 🤍
anneoluyorummm103 LadyX hamile kalabildiğim için ve sağlıklı bir hayat yaşayabildiğim için Allahıma sonsuz şükürler olsun
Cicilininkini LadyX rabbime binlerce kez şükürler olsun ki 3tane kızım var hamilelik süresi boyunca hep engellerle karsılastım cocuklarımın saglık problemleri olacagı söylendi ama sonuc saglıklı 3meleğim var ve bidaha anne olman cok zor dendi ve hemen tedavi olman lazım denmişken 4.hamileliğimi ögrendim bide erkek evladım olacakmıs cok sükür rabbime ki bugünlere geldim allahtan ümit kesilmez dedikleri bu işte hergün şükür dua ve sabır cok önemli rabbim kimseyi evladıyla sınamasın her zorluğun arkasını kolaylastrsın inşallah ♥️ 🙏🏻
Superisibeyza Baklavaseverim zaten zor böbrek hastalıgı gunluk agrılarım dısında daha da şiddetli olacak gebelikte diye çok korkuyorum
Mor-kelebek LadyX gelişim geriliği var diye bin bir korkuyla randevulara gittiğim hastanede kaldığım kızımı çok şükür sağlıkla doğurup eve getirdim. İki kızımda yanımda eşim yanımda hepimizin sağlığı yerinde elhamdülillah şükrediyorum 💕😇🤲🏻