Selo3 Haftayı beklersek 4 haftamız kaldı da ama bakalım artık bizim oğlan ne zaman gelicek geri sayım başladı artık ☺️🥹
Biyiklikedi penbe_karisi Uygulamaya göre son 9 ama pazartesi sezaryenim var 39da alacaklar kızçemi. Şu son 3 gün geçmek bilmiyor.
penbe_karisi Papatya05_ 🥰😍♥️♥️♥️sağlıkla gelsinler hemen hemen aynı ilerliyoruz canm bende 21 haftamdayim
ikiprensesannesi___ penbe_karisi 26. Hafta bitiyo bugün sezeryan olacağı için 39. Haftada olursa son 13 hafta 🥲