benceyn penbe_karisi 9 ama muhtemelen sezaryen doğum olacağı için daha az ama tarih belirsiz. Plesanta aşağıda yukarı çıkamadı bir de gebelik zehirlenmesi ihtimali var şuanlık sıkıntı olmasada
penbe_karisi benceyn ayy canm benimde plesenta aşağıda ama rahmi kapatmıyor dedi doktorum 🥹 Sağlıkla doğsun insallah 🥰🥰
Nigar_A penbe_karisi normalde 4haftaydı ama galiba artık 3hafta kaldı. 39da olacaktı sezeryanlm. Dr.um hastaneden ayrılmadan 38de planladık şimdilik bakalım
aliimraan penbe_karisi 6 hafta kaldı inşallah 38 de normal doğumla getiririm 40ı beklemek istemiyorum
duygumfoca penbe_karisi sezeryan olacağım 38 de olursam 19 hafta kaldı ama iç dikişlerimde bir sıkıntı olursa daha erkende olabilir inşallah bir sıkıntı olmaz vaktinde zamanında sağ Salim sağlıkla doğar inşallah yavrum 🙏🏻
demirrleydi_ penbe_karisi yatışım yapıldı şuan odamda uzanmış nstye bağlıyım bir kaç gün daha gözlem altında tutalım ama 38 olmadan doğuma alırız dedi bu hafta sonu doğum olmiycak galiba
demirrleydi_ Aloska yatışım yapıldı şuan nstye bağlıyım bebeğin hareketleri az tansiyon yine 13-8 çıkıyor bir kaç gün gözlem altında tutalım sonra yüksek ihtimal seni kesicez dedi doktor 😂😂
penbe_karisi Havin49_ evett yaa benimde bazen aklıma geliyorrrr hemen bir şeylerle meşgul oluyorummm 😁😁
Nigar_A penbe_karisi evet İnşa Allah resmen 21gün falan kaldı. 2.bebeğim ama ilk gibi heyecanlı. Amin İnşa Allah siz d2 sağ salim kucağınıza alın🤍