Derennn700 Simsimsem canım pazartesi kan günüm bende bu kez test almadım direk kan vermek istedim ☺️ sizin regl benzer hafif kramplar oluyor muydu geçici ? Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah darısı da bize inşallah
Simsimsem Derennn700 amin canım rabbim emeklerimizin karşılığını versin inşallah 🤲🏻 benim doğal gebeliğimde tüp bebekten önce hafif batma şeklinde kasıklarımlarda ağrı olmuştu. Hamile kaldığımı anlamıştım. Ama tüp bebekte hiç yaşamadım belirti. O yüzden hiç kafana takma, pozitifi göreceğine inanıyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Derennn700 Summsumm evet canım ama evde testim yok ve şehir merkezine uzaktayız eşimde bende bu kez hastanede öğrenmek istiyoruz direk kan sonucuyla
fatmaayydmr İlk transferimde milyon tane belirtim vardı negatif sonuç aldım , ikincisinde hiç yoktu kimyasal gebeliğe föndü , şimdi de transfer sonrası 14 gündeyim pozitifi gördüm çok sükürrr ve bel ağrısı hariç belirtim yoktu
Derennn700 fatmaayydmr ya hayırlı olsun canım sağlıkla ilerlesin inşallah, bende bakıyorum millet yazıyor göğüslerim çok acıyordu dokunamıyorduk bazıları rahmimizde bişeyler oluyordu hissettik gibi gibi şeyler yazınca insan ister istemez tutmadı mı diye ümitsizliğe kapılıyor 😔 sen nelere dikkat ettin bu süreçte nasıl geçirdin
Merryyy1 Derennn700 merhabalar Rabbim hepimize bebeişlerimizi bağışlasın benimde 5. Günümde kahverengi lekelenme oldu regl olucam diye korktum
Derennn700 Aysenur_6101 ya benimde pazartesi canım nasıl gidiyor var mı sende belirti veya test yaptın mı ☺️