Derennn700 canım hayırlısı olsunn herkeste her gebelik belirtisi olacak diye bişey yok, senin şuan stresten uzak durman lazım, hep pozitif güzel düşün kafanı böyle şeylere yorma, test günün ne zaman baya olmuş bikaç güne tam net bi sonuç alırsın, bendede bigün bigünü tutmuyordu