Dmlirmak Sordum okumadın sanırım normal diyorlar belki ben tarif edemediğim için olabilir çünkü normal kasık ağrısından bahsetmiyorum. Etim yırtılıyor damarlarım kopacak gibi şiddetli bir ağrı oluyor gaz sancısı mı yoksa sağ, sol tarafa çok uyumaktan mı bebek toplanıyor bilmiyorum 1-2 dakika sürüyor sonra kendiliğinden geçiyor bu ağrı olunca kalkamıyorum dönemiyorum kızıma hamileyken bunları yaşadığımı hatırlamıyorum