Sementa63 benim ilk gebelikte 16 haftada başladı rahim taş gibi oluyor bı yere toplanıyor gevsiyorduu sonra kasilmaymis meğer çok erken başladı şimdi tekrar hamileyim buda ağrılı geçiyor ama 13 haftalık şuan öyle birşey olmadı daha inşallah erken başlamaz diğerinde çok çektim doğdu doğacak diyorlardı 19 20 li haftalarda çok şükür 34+4 e kadar geldi halihazırda rahim ağzı kısalığı vardı kasılma daha çok tetikliyordu.