annesioo benim yanlış hatırlamıyorsam 11. Hafta civarındaydı şu an çok şükür 25 oldum. Doktor kanamanın neden olduğunu net söylememişti ama bildiğin çamaşırım, şortum bildiğin saniyeler içinde kan içinde kalmıştı. Regl kanaması gibi değil sanki birden boşalmıştı. İçimi ferah tut Rabbim bebeğinede sana da sağlık versin