[silindi] Yasemincifci aynen en iyisi vslla su içmemek çok kötü hiçbir şey yerini tutmuyor ayran içiyordum bol bol çay falan ama işe yaramamış
Kahramanlar Aynen ebeveyn wc sini kendime tahsil ettim bende ora benim diyorum adam büyük banyoda traş oluyordu dişini fırçalıyordu düşünün artık 🤪
kbrhsyn [silindi] Allah korusun bebeğinizin suyu azalır ve bir dr gidin benim bobreklerimde genişleme olmuştu ve dikkat edilmezse kalıcı hasar bırakabilir
[silindi] kbrhsyn yok çok şükür enfeksiyon dedi ona da alıştım artık bitmiyor hiç ya nasıl kurtulcam bilmiyorum 🤷♂️
[silindi] AZehraa çok şükür bebekte böbrekte bişey yok ama çok enfeksiyonun var dedi anlamıyorum nerden kapıyorum nasıl oluyor bitmedi bi türlü 😱
[silindi] AZehraa aminnn çok teşekkür ederim bundan sonra valla içicem mecbur bu ağrıyı ve stresi yaşamaktsn iyidir
Zlyh89 Serenulkaya hamile kalmadan önce sol böbreğimde büyüme vardı ben önemsemedim doktora gitmeme gerek varmı sizce?
[silindi] Zlyh89 git bence hamilelikte böbrek çok önemli Allah korusun böbrek hastası olanlar bile oluyor hamilelik sürecinde bende ondan korktum işte ama çok şükür enfeksiyon varmış ona bile razıyım yani
Serenulkaya Zlyh89 eger sanci agri yapiyorsa gidin tabi cunku erken doguma neden olabiliyor onlem alinmassa