[silindi] bence ihmal etme doktora git ben de hastanede kalıyordum gözetim altında bir abla vardı sürekli sağ yanım ağriyo bacagima vuruyor falan diyordu acaba böbrek mi diyorduk en son tuvalete de çıkarmamıştı gaz olabilir diyordu kendi kendine meğer kist varmış yumurtalıklarinda. İhmal etme korkma içini ferah tut ama muhakkak görün