Elfakcy Arkadaşlar 2.gebeliğim ve artık daha çocuk düşünmüyorum üst üste 2 yıldır hamileyim. Özele gidiyorum bağlatmak istediğimi söylediğimde kabul edildi, süreç nasıl ilerliyor sezeryandan sonra kaç saat sürüyor işlem hiç aranızda olan var mı
minnakanne12_ Elfakcy bende baglatıcam 2 doğumum olcak inşallah doğum nişanda hastanem ek ücret 1000 tl istedi doğum + tüpleri bağlatma 26.000 tl dediler tabi yeni yılda zamlı olur
Eylul1999 Elfakcy bende 26 yaşındayım 2.gebeligim ikiside erkek 1 ay sonra doğumum var bende düşündüm ama eşim istemedi onu pek önemsemiyorum o ayrı ama ileride ister miyim diye düşünüyorum siz kararınızı verdiyseniz kesinseniz kimseyi dinlemeyin hayat sizin hayatınız 🙂
piremses34 Elfakcy devlet hastanesi 30 dan önce bağlamıyor bir hastalığın olusmmasına sebep oluyormuş bende istiyordum ama kısmet olmadı 30 yaşımı doldurunca kapalı bir şekilde de yapılabilirmiş özelde doğum fiyatları çok uçuk diye oraya da gidemem
GmtpeeN Elfakcy dogumda baglatan tanıdığım var uzun süren işlem değilmiş sezeryandan ve baglatmadan sonra herhangi bir farklılık yada değişiklik olmamış devlette sezeryan ve baglatma yapti o tercih meselesi ama ben baglatmaya sıcak bakmıyorum açıkçası benimde ikinci cocugum allah nasip ederse dahada düşünmüyorum cunku bizim iki çocuğa gücümüz yeter geleceklerini kurmak icin spiral düşünüyorum cunku hic bir yöntem yüzde yüz tam korunma yöntemi degil ve benim ilk cocugum tüp bebek uc embriyo dondurulmuş bekliyo ikinci cocugumda 1 iki yaşına geldiğinde imha ettirmeyi düşünüyorum Rabbım evlatlarımızı bize bagislasin ve sağlıkla uzun yıllar yaşasınlar cunku ben ilk çocuğumu düşük yaptım istedim olmadi kac yil sonra tüp bebekle oldu ikinci cocugum hic beklemediğim anda dogal oldu kendimi tamamıyla kapatmak istemiyorum spiral benim açımdan daha iyi buna rağmen gene hamile kalırsam yapcak bisey yok Rabbım ol derse olur
Elfakcy minnakanne12_ bizim sadece doğum ücreti 40 bin bağlatma için henüz fiyat almadık önümüz hafta alcaz inşallah
mavi123_ minnakanne12_ 26 bin TL alan o hastane hangi Hastanesi’ne bacım söyle bizde gelelim oraya? 🤔
hdjdkk Merhabalar ben 3. Sezeryandan sonra bağlattım yeter dedim 3 çocuk ama çocuğum 8 aylıkken vefat etti kucağım boş kaldı çok pişman oldum bağlattığıma şükür iki tane daha var ama keşke bağlatmasaydım yine bebeğim olabilirdi dedim şimdi açtırmayı yada tüp bebeği düşünüyorum iyi düşünün ya da daha farklı korunma yöntemleri araştırın derim
Elfakcy hdjdkk başınız sağ olsun çok üzüldüm tabi haklısınız çoğu kişide aynısını söylüyor ama ben tek başıma büyütüyorum eşim sabah gidiyor gece geliyor işten, çocuk oldukça sorumluluk artıyor ilerisi var okuluydu vs bu devirde çok zor biliyorsunuz korunuyordum zaten korunurken hamile kaldım üst üste olunca etkilendim baya yoruldum
bebeklerim__ Elfakcy camim evet ust üste gebelik seni cok yormuş anlayabiliyorum.ama yasin daha cok genc bence bağltma iğne filan kullanırsın doğum kontrol icin
Turuncukelebek Benimde 3.gebeligim 3ude erkek en ufagi 2 yaşında yaşımda 38 daha bu yaştan sonra daha bebek bakamam die kız çocuk istesemde tuplerimi baglaticam o yüzden inşallah yaptıranlar yorum yazar işlemden sonra yok kadın sinirli oluyormuş psikolojisi etkileniyormus vs bi sürü şey dediler bana sinirli yapıyor diye bakalım. Yaşayanlar ne dicek
Elfakcy Turuncukelebek benim de ikiside erkek herkes diyor 3 kız olur ama şansa bırakamam iki evlat yeter çok şükür
Elfakcy hdjdkk evet bunu doktorumla konuştuk yüzde 20 kalma olasılığını söyledi ben olasılıklarla yaşamak istemiyorum 😞
Nursemom90 Bende sezeryanda bağlattım çok uzun sürmüyor ek bi yarım saat uzuyor ameliyat o kadar. Ben sağlık sorunlarım sebebiyle bağlattım iki kez gebelik zehirlenmesi geçirdim çok zor hamilelik geçirdim. Ama sonra insanların yorumları yüzünden panik atak geçirdim çocuklarına birşey olursa nasıl doğuracaksın diye kimseye söyleme çevrende kimse bilmesin. Herkes kendi hayatını neler yaşadığını kendi biliyor
Kitappsever_1 Nursemom90 geçmiş olsun nasıl gebelik zehirlenmesi yaşadınız acaba konuyla ilgisi yok ama
Nursemom90 Kitappsever_1 önce protein kaçağı sonra tansiyon yükselmesiyle devam etti geç farkedilince karaciğer enzimlerimde bozuldu ve hellp sendromuna çevirdi nöbet geçirdim. Yani hayati sebeplerle tekrar doğurmayı göze alamayacağım için bağlattım ama psikolojimi bozdular anlsiyete yaşıyorum sürekli kafamdan atamıyorum
Elfakcy Nursemom90 ilk defa duydum böyle bişey çok zor geçmiş çevrendekiler nasıl öyle söyleyebilmiş seni düşünmeden anlamıyorum Allah yardımcın olsun inşallah hiç düşünme öyle şeyler annede sağlıklı olmalı 💗
Nursemom90 Elfakcy sorma insan düşünüp konuşsa zaten dünya daha katlanılır olurdu zaten lohusayım hormonlar full bu da tuzu biberi oldu kimseye hiçbir özelini söylemeyeceksin dersimi almş oldm
Elfakcy Eylul1999 aa benim de aralığın ilk haftası doğum benimde iki erkek, Allah yardımcımız olsun bende çok ikilemdeydim ama bunda bile hasta olduğunda perişan oluyoruz çok zor çocuk büyütmek