Mavideniz26 bu sorunuza bende cevap vermek isterim , seni zaten uygun pozisyona getiriyorlar yanlış hatırlamıyorsam kambur duruyorsun birazda anestezi Dr önemi de var benim 0 acım oldu kimisi çok acıyor vs demişti ama asla girdiğini hissetmedim sonradan fark ettim ama o sıra işle bitmişti bile. Uzandım yavaştan ameliyat hazırlığı başlıyordu fakat ayaklarımı hissediyorum ben dedim oynatmamı istediler , önümde örtü vardı göremedim ama muhtemelen oynadı biraz çünkü biraz daha bekleyelim demişlerdi. Su gibi geçti benimde hemşirelerden birini yanıma aldım konuştuk ameliyat boyunca 35-40 dk da işlem bitti zaten ben odaya geçmeden bebeği odaya götürmediler ama üstünü giydirip diğer işlemleri hallettiler