Merhaba kızlar bunu size hastaneden daha bir günlük bile değilken yazıyorum.. öncelikle ilk doğumumdu ve nasıl olacak nasıl bir acı beni ne kadar zorlayacak kac saat sancı çekeceğim… Diye diye düşünürken kafayı yiyordum..burada bir çok hikaye okudum ve etrafımda birçok olumlu olumsuz yaşanmışlık dinledim.. sürekli dua ettim insanlardan dua istedim. Ben duanın gücüne çok inanıyorum. Her neyse bir buçuk hafta boyunca 37+5 te 1 cm den biraz az açıklık ve hafif adet sancilarim oldu. 38+5 te kontrole gittiğimde 1cm istersen yatış yapalım dedi. Kabul etmedim. 3 gün sonra randevu al gel dedi ve bende randevu aldım..39. haftada yani 2 gün sonra nisanim geldi.. nisanim gelince hemen hastaneye gitmedim. Eşim biraz uzaktan geliyordu onu bekledim. Bu arada karnım da sertlesmeler oluyor onları not ettim sertleşme süreleri yakındı.. acile gideyim en azından açıklık ne kadar olmuş öğrenip dönerim ona göre temkinli davranırım dedim bu arada eşim geldi 7 saat falan bekledim.. acile gittik doktor nst yapti sancılarım vardı.. ama ilk doğum bu kadar kolay açılma olmaz sen sancimi evde çekip gel önce bir muayenini yapalım seni göndericem dedi
Ben de zaten yatmak istemiyorum dedim..ultrason da baktı suyun iyi dedi birde alttan bakalım dedi.. ve 4 cm olmuş seni eve gönderemem yatış vercez mecbur dedi.. dışarda yarım saat yürü gel dedi.. yürüdüm bu kaldırımda aksak gebe yürüyüşler varya onları da yaptım.. sonra gittim beni 11.30 da dogumhaneye aldilar ve yarım saate bir nst yapıyorlar o boş kaldığım arada ördek yürüyüşü squat belimle daire cizme falan yapıyorum.. bu arada sancılarım hafif sıklaştı.. baş edilebilir ama bu arada 5 cm olmuş.. neyse yarım saat sonra tekrar bakıldı 6 cm.. artık sancıların şiddeti benim için zor karşılanır olmaya başladı ama güçlü olmaya çalışıyorum.. hiç durmadan squat yapıyorum.. gel zaman git zaman bir noktada artık baya zorlandım.. o arada da zaten açıklığım 8 cm olmuş.. tuvalete gitmek istediğimi söyledim..hafif büyük tuvaletim var gibi dedim.. hayır yataktan gitme o bebek dedi. Bu arada ben hala tuvaletim olduğuna inanıyorum 😅 her neyse çok geçmeden sancıların şiddeti kesilmeden artıyor.. hemen ebeyi çağırdi eşim ve dedim ben dayanamıyorum tuvalete gidicem.. ebe hemen baktı doktoru çağırdı.. doktor dedi buraya yap o an dayanamadigim bir şekilde ikindin ve suyum geldi.. arkasından birkaç ikinmayla bebeğim geldi. Çok şükür. Acılı mıydı evet sancılar kısa süreli çekmiş olmama rağmen dayanilmayacak derecede oldu. Ama dedikleri gibi çocuk çıktığı an hepsi geçti
… Hepinize kolay doğumlar diliyorum.