Minkowski07 Bu konuda bende çok düşünüyorum. Türkçe bir isim olsun istiyorum. Umay Asya Defne cart curt hepsi güzel isimler ama biraz farklı olsun istiyorum. Özellikle yenidoğan hediyeleri kapı süsü yapan sayfalarda isim fikirleri güzel oluyor.
Ben kadın şehidimiz Şenay Aybüke Yalçın’ dan dolayı Aybüke ismine çok sıcak bakıyorum. Babası bir röportajında Aybüke ismini Azerbaycan’a saldıran Ermeni ve Rumları konu alan çizgi filmde aybüke isminde bir kız çocuğu hava saldırısında öldürülüyordü. Bu filmden etkilenmişler. Özellikle eşi yani şehidimizin annesi kızının Aybüke isminde olmasını istemiş. Şenay ismi de babasının annesinden geliyormuş.
Bende babannemle büyüdüm adı Emimeydi belki ilerde ismini sevmez diye Mine şeklinde koymayı düşünüyorum. Aybüke Mine diye. Sizce uyumlu muu?