2030ilra- minikari benim de öyleydi 31 ken gittiğimde 1650 dedi son haftalarda alıyormuş diyolar Dr da normal dedi ama benim de kendimde kafamı kurcalayan şey 1 aydır 35 cm çıkması boyu niye uzamımış diyorum
GULLMOMMY dilannalakusss 27+0 ken gitmiştim 1397 gözüküyordu encok hangi haftalarda alıyorlar ve en etkili yiyecek hangisi oldu ben bundan çok faydasını gördüm diyeceniz
hilal858_ dilannalakusss 21+3 gittiğimde 400 gramdı biraz minnak mı olucak ne doktor iyi dedi ama en başında benim GEÇ Döllenme olduğu için 1hafta geriden geliyordu doktor sadece 2 3 günluk geri önemli bişey değil kilosu gayet iyi diyor..sağlıklı olsun da.Yarın 23+3 olucam ve kontrol var bakalım kaç gram almış inşallah haftasına uygun olurda. Ablası 3.450 gram Abisi 4.100 gram doğmuştu.
penbe_karisi hilal858_ bende dün gittim 384 gram dedi doktorum 21 haftadayim 24 ten sonra 250 gram alıyorlarmış haftada 🥰😍♥️bizimde biraz küçük ama son haftalarda alır diye düşünüyorum 🥰
hilal858_ penbe_karisi İnşallah canım..Son haftalarda evet alıyorlar ama işte annelik yetmio mu acaba endişesi oluyor 😅 Allah’a şükür sağlık yönünden bir sorumuz yok detaylı bakılmıştı..Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🥰
GmtpeeN dilannalakusss dun gittim 35+1 2535 dedi doktor 1 hafta önce 2300 dü iyi dedi doktor ik cocugumuda 3 kilo doğurdum hftaya sali gün belirlicez doktorumla iki haftam kaldı cok heyecanlıyım 🫠 bunuda 3 kilo dogurcam sanırım
penbe_karisi hilal858_ amin aminnnn inşallah bende ilk duydum biraz şok oldum ilk çocuk bu haftlarda 500 geçmişti
hilal858_ penbe_karisi Ay artık kilosuna bakmicam sağlıklı büyüsün yeter. Birde 3 kiloyu biraz geçik doğsun yeter.😅 Son zamanlar alırlar inşallah. Yarını iple çekiyorum kontrol günü🥲
Ayselllll2316 dilannalakusss benim 35+6 da 2250 idi. Kilo alımı çok yavaş benim kızın. İlk kızım da 38+3 de 2770 doğmuştu zaten
Mutlu_Bir_Anne3 dilannalakusss 23+1 sadece 1kg aldım. Bebek, plasenta derken ben bir şey almamışım. Başlarda çok zordu mide bulantısından yiyemiyordum, kilo verdim hatta 😞. İlk gebeliğimde de 6.5 kg almıştım, umarım ikinci de öyle olur.
Edaalya_neva 27+5 şimdi çıktım kontrolden 1060 kilo dedi ama sanki haftasını sekretere 27+2 olarak söyledi
aliimraan 30 haftalık 1700 gramdı,34 haftalık olduğumuzda randevumuz var bakalım ne kadar almış paşam 😍
Gulbahcesi_ dilannalakusss benımde 37+3 kılosu 3500 haftaya tekrar gıdıcem 4 ün üstünde olursa sezeryan dedi mecburi
eed21 19 haftalık 230 gram bebeğim doktor haftasıyla uyumlu bebek dedi ama korkuyorum az gibi geliyor sizce normal mi? Benim damarın birinde daralma var o y0zden çok tedirginim kan sulandırıcı da kullanıyorum
Sema5844 eed21 bende sizin gibiyim damarında daralma vardı koraspin kullanıyorum o hafta da kaç kiloydu hatırlamıyorum ama bebeğinizi besleyecek şeyler yerseniz nişey olmaz
Gulbahcesi_ eed21 merhaba benımde başlarda öyleydi beslenmeni bıraz değiştir gözlemle bakalım kilosu nasıl olacak mesela sabah ıkı yumurta ıkı bardak süt sadece kaşar peynırı cevız fındık muz meyve sureklı yerdım sonra toplandı kılosu