37+3 te muayenede bebeğin kilosu 2850 gr çıktı. Doktor ya adet tarihini yanlış hatırlıyorsun ya da geç döllenme olduğundan şüpheleniyorum dedi. Çocuğun bütün değerleri 1 hafta gerisi ile uyumluymuş. Kafam çok karıştı şuan o zaman doğumum da bu mantıkla olması gerekenden 1 hafta sonra mı olacak?🙄