Merhaba konuya tamen yabancı olarak soruyorum bu serklaj dediğiniz nedir belirtileri nelerdir benim vajinal bolgede zonklama ve kasılma ve yanmalar oluyor dün de kanama oldu acile gittim düşük riski diye fitil verdiler yarın da kendi doktoruma görüneceğim inşallah ama korkum var her an birşey olur diye 17 haftaligim bende bu dediğiniz durumun bi takım belirtilerimi acaba bendeki olanlar onu merak ediyorum bu haftaya kadar böyle bişey yoktu son bir haftadır rahimde zonklama vardı ve sonuç olarak kanama oldu sonrası vajinada aşırı yanma acildeki doktorlar pek çözüm odaklı olamıyor onyuzden yarını beklemek de zorundayım insallah birşey olmaz