esraaa97 tabikii sizin tercihiniz ben sizin yerinizde olsam ben de yaptırmazdım açıkçası, dün tdap oldum 1 doz. Şuan 21+5 im . 17. Haftada serviks 28 mm ölçüldü progestan ve yatak istirahatine başladık tedavi iyi geldi şuan 30-31 mm bandında seyrediyor. Doktorum bana yaptır dedi , hiç tetiklediğini vs söylemedi ama burda yorumlarda okuyorum keşke geç yaptırsaydım diyorum inan gece uyuyamadım korkudan . Çok zor bi süreç Rabbim hepimizin yardımcısı olsun