Yvhbb Kubragocer reglimden 4 gün önce öğrendim iki gün kala tekrar kan verdim artış minimumdu adet başlama tarihinde de kanama oldu
Kubragocer Yvhbb anladım canım bende şuan gecikmenin 3.gunundeyim pazartesiyi bekliyorum gelen giden yok zaten 1 2 gün önce kabızlık yaşadım şimdi ishal oldum anlamadım kan versem de kurtulsam artık😂