Yvhbb pazartesi kan vericem canım suanlik bı kanama leklenme vs yok ama Allah bilir pazartesi beli olacak o testi 6 gün önce yaptım daha da test yapmadım şuan gecikme 2 gün oldu sadece beyaz akıntı var yoğun şekilde adet öncesinden farklı büyük ihtimalle pozitif umarım sağlıklıdır bide sabah idrarı ile yapmadım o testi belki o yüzden de çıkmış olabilir iyi düşünelim iyi olsun aşkım