3boysmom geçmiş olsun canım sağlıkla alırsın inşallah bebislerini kucağına🙏🏼 ben 34+5 de doğum yaptım 2650 doğdu ama 2 gün sonra tartildiginda 2300 du kilosu. Öncesinde ciğer geliştirici vurulmustum kuvoze girmedi çok şükür bebişim. Şimdi 4 aylık oldu bile kuzum. Ve ayını çok güzel yakaladı. Gelişimi de çok güzel gidiyor 2 kilonun üzerinde olunca kendini kurtarıyor demişti doktorum.