3boysmom bebek kilosunun kuvezle ilgisi yok canını sıkma aklına bile getirme. 1.800 doğum yapan arkadaşım var bebeği Kuveze girmedi 3.200 kilo doğum yapan arkadasımın bebeği kuveze girdi. Kuveze girme bebegın oksijen solunumu, emme refleksi ile ilgilidir. Ben aklına dahi getirip kendini üzme derim. 28 haftasından bende doğum riski var ilk haftalar kendimi çok üzdüm çok araştırdım erken doğum yapan herkesle konustum. Her bebegın sureci farklı gerçekten. Benimde bebişin kilosu şu am haftasına göre az ama 34 haftaya kadar hep öndeydi. Nazar mı etdim ne etdim bilmiyorum ama şu an az. Bakalım ne olucak kendimi pozitiv tutmaya çalışıyorum