Havin49_ Yaswinn benim kardolanımda ledli ışık var çok güzel bence kırmızı ışık yerine yatak başlığınıza falan yaptırabilriain
Mervergun Yaswinn yenidoğan döneminde normal bir tane kırmızı gece lambası kullandım sonra hiç yakmadım karanlıkta yaptım hep şimdi 2 yalında gece lambası kullanmıyoruz gece yatarken ışığı kapat der rahatsız olur
Asyarslan60 Yaswinn bizim yatak odası lambamız ilk basınca beyaz tekrar kapatıp açınca loş kırmızı yanıyor çok kullanışlı tavsiye ederim