zynp1512 Ebrsa3444 21+3 bizde oğluşumuzu bekliyoruz nasipse ben baya baya hissediyorum artık depar atıyor şımarığımm içerde 😍😊
Emineyksl Bizde 20+2yiz kızımla ☺️🤗 havuç kadarcık ama yavaş yavaş büyüyuoruz çok şükür 🤭 isim henüz netleştiremedik ama 🥕🥕🥕
Nezahatozen 20+4 deyiz valla icimde birşeyler oluyor bi kayıyor karnıma ağrıyı sokuyor değişik bi haldeyiz ama karnım semsert kalıyor devamlı
SelmAkqun 22 haftalık olduk kızımlaaa zaman qeçmek bilmiyoooooooorrrrrrr şıp die 39.haftaya ışınlanmak istiorummm
Ebrsa3444 Çok şükür biz bugün 22 ayva olduk,kızlar tetanoz oldunuz mu ? Sağlık ocağına hamileliği bildirmek gerekiyormuş sanırım onlar yapıyormuş?
Beyzacpr Ebrsa3444 bende 22+2 olduk 😍 evet benide saglik ocagindan aradilar gittim dun kilo tansiyon tahlil felan aldilar. Nisan ayinda yapcaklar asiyi suan erken oldugunu soylediler. Sen git istersen 🤗
cavbella Ebrsa3444 evet sağlık ocağına gidip gebelik bildirimi yapmak lazimmis eben seni uygun tarihte çağırıyor tetanoz için.ben geçen hafta oldum
Tubamsl Bizde bugün 19+4 muz 🍌 olduk. Ben oğlumu hissediyorum çok şükür 😇 Hatta eşim elini karnıma koyunca o da hissedebiliyor. İsim de hala kararsızız 🥺 Bir kaç parça kıyafet dışında henüz bir şey almadık haftaya da detaylı ultrasona gireceğiz.
Beyzacpr Tubamsl oo insallah snin bebis yuzunu gosterir bende p.tesi gunu girdim bi fotorafini alamadik kucuk hanimin yuzunu yakalayamadik bi turlu 😥 ama ultrasyondan gordum fistigimi 😍
cavbella Beyzacpr bizim de aynı şekil maalesef ya kızım hiç açmadı yüzünü ama en azından sağlıklı olduğunu bilmek görmek yetti😍
Tubamsl Beyzacpr İkili teste girdiğimiz gün çok net yüzünü gösteren bir kare yakaladık onun fotoğrafını verdiler 🙈 Ama bir daha asla yüzünü göstermedi hep saklanıyor ☺️
29temmuz07 aylaacetin 🤭🤣 sanki erkek cocuklarinda karin gec cikiyo bn cinsiyetini biomiyorum ama oglumda yeni baslamiti bunda.4 aylikkende hamile buluzu giyiyidum 5 aylik s8mdi hamile kiyafeti giyiyorum
Beyzacpr 29temmuz07 bendede oule oldu 5. Aydann snra gobek birden cikiyo insan tuhaf oluyor ya belli etmeyen gobek birden burdaym die bagiriyo 😂
aylaacetin 29temmuz07 kaçıncı hamileliğin canım ☺️ Benimde ilk hamileliğimde kızdı çok daha geç büyümüştü bu ona göre biraz daha çabuk büyüdü sanki
cavbella Beyzacpr ben de sadece benim öyle oldu sanıyordum 5.yada bianda çıkınca dedim ne oluyor iki gün önce bişey yoktu😂