susaMom_ Memkub İlk kızımda da 16. Haftalarda hissetmeye başlamıştım balık süzülmesi gibi derim ince galiba bilmiyorum erken hissediyorum zamanla hissedersin mutlaka zaten erken hissetmek pek iyi değil bana göre 🥲
Merich 14+2 oğluşum olacak. Bende seyirme gibi çok anlık hissetmeye başladım. Bebiş çok hareketli ultrason da bile düzgün fotoğraf yakalayamıyoruz . 54 kiloyum şu an ve yağ oranım düşükmüş ondan sanırım