Ben çok erken hissettim ilk gebeliğim olmasına rağmen, 13-14. Haftalara falandı yanlışım yoksa ama çok kısa anlıktı. Şu an 17. Haftadayız ilk hissettiğim gibi hissediyorum hareketlerini öyle emin oldum. Lakin sakin bir bebekse ve yağ dokusu varsa normal sanırım çünkü doktorum bana yağ dokusu yok karnına dedi ve çok hareketli bebiş o yüzden de olabilir