Rrraaaiiinnn Series26 merhaba cin takvimine göre kiz diyordu ama bebeğim erkek olacak benim o takvime inanmayi :)
Bnnr Selam hamişler bende ağustos 28 annesiyim nasip ise biz 15+1 olduk bugün itbari ile doktor 16 martta görüşelim dedi cinsiyet için etrafımdaki tüm doçent yardımcı doçent profesör ve uzman kesilmiş tüm insanlar -%99.99 kız olduğunu söylüyor(seninki kız poposu,ayy çok çirkinleştin,yediklerine bakılırsa kız,aç bakim karnını yuvarlak mı dikmi)🤪🤪🤪😂😂herkes hissetti bir ben hissedemedim yahu
Adaverta Bnnr 28 Ağustos mu 🥺 bende 15+3 üm ama Ağustos başı gibi olur diyordum 🙈 doktor henüz şu zaman olur demedi. Bu tarihleri doktor mu söyledi yoksa uygulamadan hesapladığınız son tarih mi ?
Gulsennnnb 3o ağustos insallah 15 haftaligiz 13.14 haftalar da gittiğim de erkrk demisti yuzde 75 dun bi ogrendkk ki kizzz gordugumuz kordonmus :)
Minikkalbimm Bizimde 16 Ağustos inşallah kız gibi dedi ama ben ogrendigimden beri erkek hissediyorum nasip 💁 hayırlı sağlıklı olsun sağ salim alalım kucagimiza da inşallah kız erkek fark etmez 💁
lal82 Dilekerdgnn bi ben değilmişim 😂 hamileliğimi öğrenince kız bebek eşyaları aldım ama 13.haftada erkek dedi.Değişebilir diye bekliyorum.Ama kız eşyaları almaktan da vazgeçmedim 🤪 haftaya kontrolüm var umarım eşyalarım elimde patlamaz 😬🙄
Dilekerdgnn lal82 of hele pazar günü lce’ de bir mont gördüm yeni doğan montu peluş içide pembiş astarlı hemde 60 tl den 20 tl ye düşmüş annem aldırmadı hevesin kırılır sonra diye 😂😂 ama bir gör minnacıkkk
Mrv60 Dilekerdgnn Ağustos annesi bende varım😍6Ağustos aranızda ilk ben doğum yapıcam gibi görünüyor 😉bu arada cinsiyetimiz erkek😍
lal82 Dilekerdgnn yaaaa 🥰 Ayyy benim öyle kocaman bi hurcum var 😬🙄 olmazsa çok üzüleceğim galiba,Allah affetsin ama elimde değil.Bir oğlum var bir de kızım olsun istiyorum,çok istiyorum...Bakalım neler olacak 🤔