Emehtap Duyguxx 12. Haftada yüzde 80 kız dedi , 14. Haftada erkek dedi, biz de siz koz demiştiniz deyince panik oldu bi bakayım kordon mu filan dedi, sonra yine erkek dedi
Kbra89 Dilekerdgnn 14+5 te söyledi doktor sizinle aynıyız sanırım aslında sizin ki de görünür de doktorla çok alakalı kimi doktor ille 16-17.haftaları bekliyor😊
Duyguxx Emehtap belli olmaz canım ya ben detaylıya kadar sabredicem . Bi tıp merkezine gittim cinsiyet için. Ultrasonu çok kötüydü malum 102 kiloyum göbek bölgem zaten yağlı. Hiçbirşey göremedim doktor bağdaş kurmuş oturuyo göremiyorum dedi yarın sabah gidicem tekrar hiç umutlu değilimde😂
Emehtap Duyguxx mutlaka sonucunu yaz canım merak ettim senin yogacı bebişkoyu , ben artık 18. Hafta filan gideceğim biraz garanti olsun bari , şimdilik kesin erkek gözüyle bakıyoruz , sağlıklı olsun evlatlarımız da inşallah 🤲
seyma281015 Dilekerdgnn 14+4 te öğrendim yani yüzde 80-90 erkek dedi ama bunları okuyunca bi tedirgin oluyorum 😄
Duyguxx Emehtap amiiinn inşallah canım yazarım tabi öğreniyimde😁 erkek mi istiyordunuz siz ? Biz erkek istiyoruz da bakalım rüyalar hurafeler ve çevremdeki insanların tahmini hep oğlum olucağı yönünde😂
Duyguxx Emehtap canım bugün ki doktor %90 kız dedi bana😂 ben heyecandan unuttum bacak arasında yine kordon var mı diye sormayı😂 ultrason cihazı berbattı ben sadece bebeğin hareket ettiğini anladım kafasını bacağını göremedim . Doktor dediki kilonda olduğu için çok zor ayırt etmek görüntü çok az. Erkek olduğunu ayırtmakda zor 2mm organ arıyorum dedi o yüzden inanmadım😂
Dilekerdgnn Series26 bende doğum ayı belirlemiyor canım cinsiyeti ilişkiye girilen tarih yani bebeğin oluştuğu dönem daha doğru
25agustos Duyguxx bzimki bütün belirtiler kızı gösteriyordu. Canım eşki şeyler istiyordu sürekli. 15 subatta doktora biraz ısrae etti eşim. Kız gibi görünüyor ama kesin değil dedi dur bakalım 😀 15 ine kesin öğreniriz inşallah 😊
Series26 Dilekerdgnn çin takvimide ona göre hesaplanıyor bi bakıma aynı şey aslında ilişki tarihi doğum tarihini belirliyor sonuçta 😂 forumda yazanlara bakarak söylüyorum Ağustos %90 erkek kız diyenler çok az gerçekten 🤷🏼♀️
Dilekerdgnn O hurafeler bitmiyor geçenlerde kafama tuz atmışlar yok burnumu kaşımışım oğlanmış çocuğum😂😂 ağzımı kaşısaymışım kızmış 😂
Betttt Dilekerdgnn hhahahha valla ben 3 kere makasa oturdum😂 aynı sekilde kafama tuz attı annem ilk ağzıma dokunmusum kızım olucakmıs dendi ama oğlum olucakmıs😂
Merveee1 Series26 Çin takvimi yeniliyor nub teorisi tutuyor benim erkek için dediler ama kızım olacak