mrs_mert silasari bu ikinci gebeliğim. İlkinde korkuyodum ama bunda daha çok korkuyorum 😅 ilki çok kolay ve güzel geçti inşallah bu da öyle olur 🌷
Beatitude Busradoga elektrik çarpması gibi mi asla bacağımı kaldıramıyorum pelvikte birşey batıyor yürüyemiyorum alevleniyor doktorum volteren parol verdi geçmezse enjeksiyon uygulayalım dedi sinir sıkışmasımı acaba sizin geçtimi 🥺