silasari merhaba, 35.haftama doğru ilerlerken pelvik yani üst bacaklarım arasındaki kas/kemiklerimde ağrı hissediyorum, daha çok yatarken ve yataktan kalkarken oluyor. böyle bi durum yaşayan var mı, bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba?
4129 silasari çok fazla eğilme hareketleri yapmamaya çalış yattığın zaman kalkarken dönerek kalkmaya çalış
Busradoga silasari 4 5 aylık hamileliğimde başladı çok hareket edip yürürsem daha kötü oluyorjm eşofman giyerken bacağımı yukarı kaldıramıyorjm bile normalmiş bu durum
nur97 silasari 36. Haftaya girdim bende de böyle dr normal oldugunu vucudun doguma hazırlandıgını söyledi bazı geceler ve zorlandıgım zamanlar artıyor
Busranur_mnts silasari ya ben 23 haftayım 2 gündür sağ kasıkla bacağın birleştiği yerin üst kısmında ağrım oluyor fazla hareket edemiyorum çekiliyor gibi ağrı var bebek hareketlerini hissediyorum önceki.gün sandalyede otururken hızlı kalktım galiba ondan olmuş olabilir mi Busradoga Bir de kalça eyleminde bacaklarıma vuran ağrı vwr bazen üstüne bile basamıyorum genel olarak oluyor doktorlar yürüyüş yap dedi ama geçmiyo yorulunca daha da ağrıyo
4129 Ben 9 ay boyunca çektim ağrıdan uyuyamıyorum hicbirsey yapamıyorsun uzanmak istesen bile uzanamiyosun ve doktor normal dedi hamilelikten gerçekten de öyle oldu doğumdan sonra geçti elhamdülillah 🤲
silasari Busradoga evet bende de böyle oluyor, giyinirken tek bacağıma yük verdiğimde falan ağrı oluşuyor
Beatitude Busradoga elektrik çarpması gibi mi asla bacağımı kaldıramıyorum pelvikte birşey batıyor yürüyemiyorum alevleniyor doktorum volteren parol verdi geçmezse enjeksiyon uygulayalım dedi sinir sıkışmasımı acaba sizin geçtimi 🥺
Karpuzcilek_ Aynısı bendede oluyor 37+4deyim bebeğim doğum pozisyonu aldığından beri böyleyim sanırım 34. Haftada döndü doktoruma sorduğumda vücudun kendini doğuma hazırlıyor kemik ağrıları çok normal demişti
silasari Karpuzcilek_ evet benimde 33te döndü zaten o aralar başladı bu tarz ağrılar sanırım doğuma hazırlanıyo vücudumuz gerçekten de
4129 Asklim benimde 2.gebeligim bundada var geçmiyor naparsan yap oda olmasa hamile olduğumu anlamiyacam
silasari Busranur_mnts benim kalçamda falan bi ağrım yok, hamileliğimin başlarında benimde ani hareket edince kasıklarım ağrıyodu ama siz yine de bi doktorunuza danışın bence
mrs_mert silasari bu ağrı bende de var bi süredir. Üstelik daha 21 haftadayım. Yatarken kalkamıyorum dönerken ağrı acı gibi bişey hissediyorum. Pantolon giyeceğim zaman tek bacağımı kaldırmakta zorlanıyorum sanırım aynı yerden bahsediyoruz. Bebek büyüyüp baskı yaptıkça nasıl olur bilmiyorum
Pink29 silasari merhaba 32.haftadayık yaklaşık bır ıkı haftadır başladı sızde ne zaman başladı deıdgınız gıbı yatakta sağa sola dönemiyorum çok canım yanıyor kalkmak zaten çok zor oluyor pantolon çorap gıyerken de o ağrı çok sıddetlı oluyor eğilıp kalkarken de com ağrıyor doktorum normal dıyor zamanla daha da artacak Dıyo magnezyum başladım umarım işe yarar
silasari Pink29 benim bebeğim baş aşağı döndüğü haftadan itibaren başladı bebeğim kilo aldıkça devam da eder muhakkak
Pink29 silasari ever doktorum da öyle dedı bana baş asagı dondugu ıcın kolaylıkla gecsın süreç inşallah
Ncc Bende de neredeyse 12.haftadan beri var şuan 26dayım halen devam benim doktorumda normal dedi tek bacağımı kaldırıp bir şey giyemiyorum oturarak anca yatakta dönerken falan da sızlıyor