Bat bugün 13 ekimde yerleşme kanaması gibi bisey oldu. Bu ay yumurtlamanın gününü kacirdim. Normalde olacağı zaman hissediyorum yumurtladığımı.. gören var mı ?? Bu ilk 5 dakika da çekildi. İnce kıl gibi çizgi görüp kaç hcg çıktı kanınızda şimdiden teşekkürler