Glcnaltin1 Tutuuu şu sancı olayını anlamiyorum ben de yaa ilk gebeliğim bebis kanala girmis pazartesi gunu çatı muayenesinde doktor yumuşama var acılmaya başlamış dedi bugün göbek deliginin ordan kramp girdi hafif bele de vurdu sonra hafifledi kasıklarımda hafif hafif ben burdayım diyor sadece içimden bi sey akar gibi
Aynurcrk Glcnaltin1 onlar rahimin açılmasından dolayı oluyor normaldir gerçek sancılar belden vurup karnın alt tarafına doğru gelir çok şiddetlidir
Tutuuu Glcnaltin1 bende anlamıyorum herkes regl gibi vurur sonra acısı artar diyor ama 2 gundu bi artma yok hep aynı sancı vuruyor dayanılmıycak gibide değil göz ardı edilecek gibide deği. 32 haftasındanda bebişim çok aşağıda doktor her hafta dikkatlı ol kendini zorlarsan doğum başlar diyor 36ya kadar dinlendim şimdi kendimi zorluyorum 2gundur 1 parmak açıklık var ve söylenene göre bu çektiğimde sancı değil. Eger sancı bu değilse gelecek sancı beni çok korkutuyor
Glnrgz Glcnaltin1 ben de sizin gibi sancı ve kasılmaların nasıl olduğunu çözmeye çalışıyorum. Bana doktor ve ebe dinlendiğinde geçiyorsa yalancıdır dedi. Ben de öyle kontrol ediyorum. Uzanıyorsam pozisyon değiştiriyorum. Ayaktaysam uzanıyorum ve geçiyor. Regl ağrısı gibi şiddetli ağrım olduğunda da karnımı battaniyeyle ısıtıyorum geçiyor böyşece yalancı olduğunu anlıyorum
Tutuuu kubrakisa herseyı yapıyorum sıcak duş, merdiven inip çıkma , gördüyüm bütün egzersizler ama 2gundur tık yok dokturum cuma gunudue doğum olmazsa cumartesi gel bi bakalım ilerlemişmi açıklık dedi bakalım ne oluyor
kubrakisa Tutuuu ay olmayınca olmuyor demekki, inşallah hayırlısıyla kolaylıkla gelir biran önce bebişiniz
Mervergun kayraninannesiiii ya BEnşmde öyle oldu doktora sordum Muayeneye bağlıdır dedi bende çok heveslenmiştim nişan mıymış
Glnrgz kubrakisa ben de geçen hafta kontrole gittiğimde doktor çatı muayenesi yaptı. Nişanın düşmüş dedi çok şaşırdım. Sen farketmemişsindir dedi ama o zamana kadar anlatılan gibi bir nişan gelmemişti. Muayeneden sonra kahverengi bir lekelenme olabilir o önemli değil dedi. Dediği gibi de oldu. O gün geceden başladı ertesi gün geceye kadar çok hafif açık kahverengi lekelenme oldu. Normal akıntım da olduğu için ikisi karışık oldu. Eğer doktor nişanın gelmiş ve lekelenme olur demeseydi ben de nişan sanırdım muhtemelen. Muayenenin üzerinden 1 hafta geçti hala doğum olmadı. Üstelik 1 haftadır 3 cm açıklık var.
Glnrgz kubrakisa eğer çatı muayenesinden sonra olduysa benim gibi olabilirsiniz. Zaten nişanın gelip gelmemesi önemli değil daha net belirtiler lazım maalesef. Ben de 1 haftadır bi umut bugün doğdu doğacak diye bekliyorum 🥲
Glnrgz Glcnaltin1 benim de sancımın gece boyu sürdüğü oluyor sabahına geçiyor. Eğer şüpheniz varsa doktora başvurun belki gerçek sancıdır
kubrakisa Glnrgz bugün tüm gün yürüdüm merdiven fln çıktım ve şuan karnım farkedilir şekilde aşağı inmiş ara ara da sancilarim geliyor belim ağrıyor baya sanırım doğurcam ben 🥹
Glnrgz kubrakisa hadi inşAllah hayırlısıyla doğumun olur. Ben geçen hafta çok kasılıyor sancı çekiyordum ama bu hafta neredeyse hiç yok
Glnrgz kubrakisa ben de 38+5 oldum geçen haftadan beri 3 cm açıklığım varmış ama henüz doğumla ilgili ciddi bir durum başlamadı
kubrakisa Glnrgz Glnrgz doktorunuz ne diyor peki bide muayeneye kaç gün arayla gidiyorsunuz ben salı gitmiştim cuma tekrar gel demişti açıklığa bakmak için
Glnrgz kubrakisa muayenem iyi olduğu için bekleyelim biraz daha dedi. Ben çok şiddetli kalça ağrısı çektiğim için yürüyüş squat gibi doğumu başlatıcı egzersizler yapamıyorum o yüzden biraz uzadığını düşünüyorum. Perşembe gitmiştim pazartesi bir daha gideceğim. 3 4 güne kadar düşürdük muayeneleri