arzuu123456 oğlum haziran doğumlu 3.çocuğum olacak bu o da haziran inşallah 🙏 bulunduğunuz şehrin sıcaklık nem kuruluk durumuna göre kıyafet tercihi yapın. Biz çok sıcak ve nemli bir şehirdeydik ozaman. Yenidoğan setleri var uzun kollu hasteneçıkışı onu giydirmiştik. Sonrası aşırı sıcak olduğu için gün içinde kolsuz yada kısa kollu zıbın ayaklara çorap bu şekildeydi hep gece yine sadece zıbın ve ince uzun pijama yada kısa kollu tulum giydirdim. Biz yandık ama baktım terlemiyor klimayı hiç açmadık evin havalandırılması daha iyi bebek için. Eylüle kadar böyleydi. Bir de benim oğlum normal kilo da doğdu ama ilk aylar çok kilo aldı her ay 2 küsür kilo. Ben pek 3-6 ay giydiremedim ilk 1-2 ay dışında sonra 1 yaş giymeye başladı. Annemin sözünü dinleyip 3-6 birkaç parça almıştım geri kalan hep 9 ay ve 1 yaştı. Ama kızım öyle değildi mesela aldıklarım büyük oldu. Çok abartmadan her ay grubundan almakta fayda var bebeğin gelişim süreci nasıl olacak bilemiyoruz. en çok zıbın ihtiyacı oluyor