arzuu123456 canım en çok zıbın giyiyor kesinlikle şort al.. ben 1-2 takım uzun kollu kullandım gerçi ağustos bebişi olduğundan biraz da küçük doğdu 3. Aya gireceğiz aldığım uzun kolluları şimdi de giyebiliyor ama haziran çok yeni yaz yani.. o yüzden şort ve zıbın al.. duştan sonra ben genelde uzun kollu ve şapka giydirdim onun dışında hep zıbındı.. 24-25 derece klimalı odada zıbın şortla duruyordu gece 0.5 tog tulum giydiriyordum sadece