alpek merhaba benimde hislerim sizinle aynı. Ben ovülasyonla takip etmedim. 7-12 Ekim adet tarihimdi. Adet bittikten sonra 6. Gün değerlendirmeye başlayabildim ancak. Yani döngünün 12. Günü. Yumurtlama veya çatlamaya denk gelmiş midir merak ediyorum. Döngüm 27-28 günde bir. Sizin döngünüz nasıl acaba