Hzlkya ne gibi bi durum yaşattı size anlamadım? bana kadın doğum doktorum verdi gayette iyi geliyor herhangi bir yan etki de yapmadı. içindeki bir maddeye vs alerjiniz olabilir mi ? sağlık ocagı da eczane de doktorum da güvenle kullanabilrsin dedi. Siz de burda bu kadar kötü bahsedince bilemedim yani…