Mecbur olmazsak parol da içmeyiz prilam da bulantıdan gözümüzü açamıyorsak su bile içemiyorsak vücut su kaybediyorsa prilam içmek varken neden vücuda daha fazla zarar verelimki gel sen çek bu bulantıları içme dicen zararlı diyene valla içiyorum doktorum yazdı iç dedi içtiğim halde bulantım var içmezsem serumlarla gözümü açabiliyorum herkesin hamileliği aynı değil hiçbişide olmaz inş