happyjelibon06
@Miillena
Dün sabah 7 de giriş yaptım. Acilde önce muayene ettiler. Çatı muayeneside yaptılar maalesef. Açıklık var ise acil almak için. Sonra, beni doğumhane katına aldılar. Orada ameliyata hazırlandım. Nstye bağlı bekledim. Orada da muayene oldum hem ultrason hem çatı. Maalesef açıklık yok ama nstde hafif sancı vardı. 10.30 gibi ameliyatjaneye aldılar. Genel anestezi istedim ama bebeğe zararlı diye yapmadılar. Spinal oldum. İğne acıtmadı ama ilacı sıkarken acıdı. Çabuk uyuştum 10 dk içinde başladılar. Sadece sarsıntı hissediyorsun bebek çıkarken, midem aşırı bulundı ama ilaç yaptılar. Anestezi doktorları hep başımda bekledi konuştular. Bebeğimi getirip yanak yanağa koyduklarında dünya benimdi 🥰 ama dikerken son 15 dakika öleceğim sandım. Belimin ağrısı, mide bulantısı, nefes alamama. Öğürdükçe doktorlar öğürme biraz dur diyor ama nerede. Sonra başka ilaç yaptılar rahatladım yine. Bitirip ayılma odasına bebeğimin yanına götürdüler 1 saat falan bekledim odaya aldılar. Dün ağrılarım normaldi ama, bugün öldüm ağrıdan kızlar 2.daha zormuş. 2 ağrı kesici hap ve 1 iğne ile zor kendime geldim. Ama genel olarak hastaneden de, doktorlardan da çok memnun kaldım.