Kafam çok karıştı. Etlik şehir hastanesini kötüleyen çok ama neden acaba? Çünkü ben de bu sebeple Bilkent’e gittim fakat asistanlar tarafından ilgisiz soğuk tavırlarla karşılaştım. Mahremiyet sıfır, hoca da bakmak istedi bana ve alttan bakılırken odada 10 kişi vardı kim oldukları belli değil. Etlikteki asistanlar daha ilgiliydi ve çok yardımcı olmuşlardı. Çok kararsızım etlikte doğum süreci mi sıkıntılı paylaşır mısınız?