Aslan4136 Doğumu başlatmak için ne yapmak lazım ilk çocuğum da 40+1 de suni sanciyla doğdu bunda da suni sancı yemek istemiyorum sizce doğumu ne başlatır
bilgemomy Aslan4136 benimde haftam aynı burada durayım , 2 cm açıklık 10 günü geçiyor geziyorum öyle .. nişan da geldi pazartesi . 2 gündür yoğun mukuslu akıntı var acaba açılma ilerliyor mu diye umut ediyorum
Saraylokumu Aslan4136 Biz eşimle korunmasız ilişkiye girdik aynı gün 2 kere. Sabahına suyum geldi doğurdum 😂 sperm rahmi uyarıyormuş sanırım. (39+5) dim
pembeayakkabilikiz Aslan4136 ay bende o haftalara gelırım Insallah hep dua edıyorum ilk kızımı 36 haftalık doğurdum bu kızımı 38 39 a kadar beklerım Insallah dua edın bende sonra böyle post açım 😃
Zeynepfasulye bilgemomy ilk gebeligim ve öyle sorucak biri olmadıgı için soruyorum nişan geldi nasıl oluyor onu nasıl anlıyorsunuz
sananegerekvar Aslan4136 Hayır Nisan iki hafta öncede gelmiş olabilir anında doğum olmuyor vücut yapısına bağlı
Birranneee Bende tam bugün 40 haftalık oldum kızımda 39+5 te suyum gelmişti çok şükür suni sancı felan almadım ama korkuyorum hala daha bir belirtim yok yarın doktora gidicem bakalım inşallah suni sancıya gerek kalmadan doğumum olur 😞
Aslan4136 Birranneee devlette oldu ölüm gibi bı şeydi ama ölmedim şükür dhshs şimdi ki de devlette olucak ama bizim evin yanındaki devlet hastanesi bu odan falan ayrı yanına eşin gelebiliyor ebeler doktorlar harika. Tek sıkıntım şuan hala gelmemesi
Birranneee Aslan4136 yaa korktum şuan inşallah suni sancı almadan olur ya 😏 ne kadar güzel hangi şehir sizin
Aslan4136 Birranneee benim suyum azdı ilk bebeğimde bebek hiç aşağı bile inmemisti o yüzden 23 saat suni sancı çektim zorla dogurttular ilki erkekti bu da erkek şuan bakalım inşallah bu kolay olur karstayim canim
yasemiiinnn Saraylokumu Ya bende 38 haftalığım doğsun istiyorum artık ama korunmasız ilişkiden de korkuyorum. Hamileyken hamile kalanları görüyorum sosyal medyada insanın içine bi kurt düsüyo. Olmaz dimi öyle bi sey
Saraylokumu Aslan4136 😂😂 merdiven in çık eğilerek yerleri sil diyorlar ve + ananas suyu. Bunları da dene istersen
sananegerekvar Aslan4136 Binevi öyle oluyor süreç değişiyor Bak mesele ben bir ay düzenli sancı çektim ama suni sanciyla dogum yaptım 🤣
Aslan4136 sananegerekvar ay o da kötü olmuş ya bende bunda çok ağrı çekiyorum diye kolay dogarim sandım dbsb
Aslan4136 Saraylokumu onları da denedim bı kutu hurma da yedim apartmandayim hergun merdivende cikiyorum su doğum başlatan dans mıdır ne zikkimdir tek ayak üstünde zipliyorsun onu bile yaptım sonucu sadece ağrılı uykular oldu bebekte tık yok