ruzgar21 Kızlar bebeğimin kalp atışı dakikada 170 çıktı cinsiyet hurafeleri kalp atışına göre tutan oldu mu 😀 140 üstü kız diyorlar?
aysegulk07 ruzgar21 instagramda Tuğçe usta kaya var kalp grafisinden ücretsiz tahmin yapıyor ben 8 haftalığı atmıştım erkek dedi ve doğru çıktı
ruzgar21 yagmurum3001 6 haftalık duydum bugün de 9 haftalık kontrolümde kalp atışı hızını sordum canım
yagmurum3001 ruzgar21 bende 5 haftalık kalbi duyumaldı dokturmda 1 hafta sonra gel dedu ben 7 haftamda gitmeyi düşünyorum ama bide özeldemi yoksa devltdemi duydunuz
atesvesu ruzgar21 Tuğçe usta kaya yazın profili açık zaten bulursunuz kolaylıkla ben buldum mesaj attım görürse inşallah bende baktiracam
ruzgar21 yagmurum3001 aynısı bende de oldu 5 de kese gördüm 6 da gel ddi devletti canım 6 da hafif duydum bugünde 9 olduk özele gittim güzelce duydum şükür
aysegulk07 ruzgar21 hiç hatırlamıyorum doktora sormadım ama grafide ultrasonda görünmüştü Tuğçe hanım oradan baktı bana tahmin için