lagerthaaa dilan128_ eczanelerde var dediler ama hepsinin kotası var ve bulmak çok zor hemen tükeniyor en sonunda Konya’dan buldum.
BYB Kızlar bende çatlatma iğnesini 17 ekimde oldum iki gündür idrarım şeffaf ve hafif ateşim oluyor böyle bişey yaşayan varmı. Bide su içmediğim halde sık idrara çıkıyorum
lagerthaaa uffff bazı kadınlar regl sancısı çekermiş gebeliğin ilk zamanları. Streslenme akışına bırak 🥰
Dygkyz Rahimim tertemiz di bu klomen+ ovitrelle ilaçları içini kistle doldurdu 1 tane de çikolata kisti oluşmuş 20mm .Bi sürü kanser tahlilleri istediler cuma günü de ilaçlı mr çekilecek pelvik mr .çocuk planı rafa kalktı bunlarla uğraşıyorum maalesef
Dygkyz Cumartesi tekrar mr sonucu ile medikal park a gideceğim bu kistlerin ve çikolata kisti herneyse bunun tedavisi vardır inşallah 3 ayda bu duruma nasıl geldim inanamıyorum
uffff Hly_ygt yok balim ya sukur gecti adette olmadim, bakalim pazartesiyi bekliyorum.. bugun az atesim cikti geri dustu kasik agrilarim tamamen gecmisti bugun tekrar az az oldu ümitlendim bakalim🫠